Monday, January 30, 2006

拜年

年年去到亞婆屋企拜年,第一個感覺就係,噫,啲細路又高咗咁多!!

今年表弟亮庭喺澳洲番咗嚟,同佢打winning,車仔(我)對曼聯(佢),三比三,加時我以一球飲恨,真係幾好玩。(仲有,佢真係幾似周國賢!)

Wilson亦都大咗好多,佢仲係咁鍾意打機(記得以前佢食飯就淨係掛住玩GBA...),同佢打機,感覺係: 嘩,宜家啲o靚仔好串!!

意想不到o既係,居然有人問我幾時請飲,嘩!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

原來你的日記幾好睇……

2:31 am  
Anonymous Anonymous said...

喂一哥,好耐冇見,你點呢呢期? 4月5日jackie生日,不如試下約佢出黎?! (雖然我知好有難度!)

9:11 pm  
Anonymous Anonymous said...

我係debbie, 唔記得打名...

9:11 pm  
Anonymous Anonymous said...

4月5公假添喎..
不過都唔打算約佢正日架啦?

咁, 一即係幾時請飲? (假設你擺酒既話..)

1:34 pm  

Post a Comment

<< Home