Sunday, March 19, 2006

好,我認!

呢樣嘢如果你當面問我,我一定唔會認,仲會以鄙視的眼神反問你 :「唔係吓話,乜你鍾意佢架...」

誓(勢*)估唔到,喺某一個晴朗的朝早,當聽到呢一首歌,正在趕頭趕命換衫的我,成個人呆咗,企定定喺收音機前面足足三十秒...

我諗係因為黃雙駿的介紹: 佢話原來可以有一首歌,曲、詞、編、唱加埋,就有一種力量,可以令人有一種好特別的感覺。(佢仲試過聽呢首歌聽到喊。)

咁我當然冇喊。不過,之後,一整日,我的腦內就不時響起呢首歌...

我都唔知點解。

事先聲明,我是非常不喜歡這位歌手的,無論是人品、演技、歌藝也是四個字── 不敢恭維,從來也覺得他只是靠樣揾食。(唔好誤會,我冇因為呢首歌而對佢改觀。)

聽到呢首歌o既時候,我冇特別諗起某一個人、某一件事,某一個場面。只係有一種好特別的感覺,我都唔知點形容。就好似係,突然間返到去嗰一個時間,嗰一個時空...然後突然間發現,那個時候的我和現在的我,諗o既嘢原來已經好唔同,原來自己己經變咗咁多。無後悔、無失望,只係有一啲感觸。

好喇,賴感性完一大輪,要開估...

佢係,鄭伊健。首歌係,吻感。








*麻煩我做copywriter的朋友,如果你看到這篇blog的話,可以話俾我知應該係「誓估唔到」,定係「勢估唔到」?

2 Comments:

Blogger 陽光小小姐 said...

後者

12:47 pm  
Blogger Marc Wong said...

thanks, mate :-)

1:19 pm  

Post a Comment

<< Home