Sunday, July 09, 2006

我明架喇,媽

睇見你眼都紅埋,好心痛

我無事,我真係明喎,「呢啲嘢無得勉強...」

唔好咁啦

我會冇事架

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

唔好唔開心,雖然我唔識你....
加油!
諗下全世界只係得一個你唔開心...為乜? 不如用落觀心情去面前

7:20 am  
Blogger Marc Wong said...

Thank you, anonymous :-)

11:05 am  
Anonymous Anonymous said...

前面是絕路 希望在轉角
add oil ar!
唔識你ge人都關心你,
為hurt你ge人而放棄自己.
真係好傻,不過好多人都係傻傻地gala.
傻完咪冇事lo.
look at the bright side la!

3:04 pm  
Blogger Unknown said...

雖然我都係唔識你的,但係你都唔好唔開心啦~
我睇了你的blog 都覺得好感動呀~
你要比心機活下去,前面大把野比你去發掘o架,加油~

3:50 pm  
Blogger Marc Wong said...

多謝政政人同Ceci的留言,我好開心。

我今日好似諗通咗一d 嘢,希望會好快好番。

9:41 pm  
Anonymous Anonymous said...

我不认识你,但是你要加油哦!别难过了

1:54 pm  
Blogger Marc Wong said...

Thanks Bee_bee and Anonymous II.

:-)

8:00 pm  

Post a Comment

<< Home