Sunday, March 19, 2006

雜感...

《斷背山》

人人斷背,好x煩。套戲好睇,等出DVD,同佢再睇。

睇緊原著,好似仲好睇。



《17青春遁走》

我好out。好耐之前聽Halo提過,話好dark。我依家先睇,一口氣睇五集。開頭係感動,因為我都係咁,有好多會心微笑位。後來覺得古谷實都幾大野心,要以主角和身邊的幾個人去講日本社會青年人遇到的問題。投入感頓減,不過都會追。



《醫龍》

投入感好強,我諗以前如果我冇走,我會黐線。本嘢係誇啲,但係以漫畫形式去揭露日本醫療制度的黑暗,一個字: 服。

看的時候,諗起香港一套拍咗但未上 (定上咗?)的《龍虎門》,本漫畫好似出咗廿年仲出緊...

X咗一聲。



Travis - Singles

好多歌我都係隔咗一排 (一排可以係幾日、幾個月,甚至幾年)先覺得好聽。人人都話Coldplay好聽,係好聽,不過隻《X&Y》真係無咩驚喜俾到大家。

今朝,突然間random咗一首Turn,打個突,即刻由頭到尾聽一次隻Singles。正!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home