Wednesday, August 09, 2006

苦藥不苦

係飲慣咗定係咩呢? 明明個醫師話呢啲藥會苦過上幾劑,但係,我唔覺得苦喎,連山楂餅都唔駛食。

To Zoo: 琴晚多謝你煮飯俾我哋食,我讚你廚藝好,唔係隨口up架,因為我好少喺人哋屋企食可以添兩次飯。

To Mr G: 你啲手勢好掂! 好想歎耐啲,不過又驚你攰……下次敎我,我幫你嚟!



琴晚真係好唔想走,因為有好耐都無感受過o既安全感,多謝你哋!

7 Comments:

Blogger mokit said...

喂,上次你睇個西醫點講,得唔得?

12:11 am  
Anonymous Anonymous said...

你係咪病左呀?做乜要食藥既^^?

12:41 am  
Blogger Marc Wong said...

to nasa: 皮膚有啲痕,醫生話可能係情緒,好耐都未好。

to mokit: 唔係好得,食咗藥都痕。唔緊要,我睇番中醫。

10:25 pm  
Blogger mokit said...

咁個西醫話你係濕疹 ?

醫生話因為情緒 ?? 無言......

10:48 pm  
Anonymous Anonymous said...

hm...希望你快d好番la^^!人地話心理影響生理ga~所以,你都要好好咁對自己呀!

11:39 pm  
Blogger lu said...

i'm pedestrian a...

hope you feel better soon la (skin + emotion), although both need patience.

i just finished reading your blog and have sort of linked it to mine (in the post). hope you don't mind :)

3:05 am  
Blogger Marc Wong said...

to nasa and lu: thanks :-)

10:25 am  

Post a Comment

<< Home